FollowGeorge.gr

View Original

Τι αλλάζει στους προορισμούς παγκοσμίως μετά την πανδημία

Ποια ταξιδιωτικά τμήματα βγαίνουν μπροστά στα οποία πρέπει να “επενδύσουν” οι προορισμοί

Ο τομέας του τουρισμού και του ταξιδιού, μετά την πανδημία, είναι απαραίτητο να ανοικοδομήσει το μέχρι τώρα προφίλ του αναζητώντας νέα μοντέλα και καινοτόμες πρακτικές.

Η παγκόσμια εικόνα δείχνει πως μοναδικός στόχος είναι η ολοκληρωμένη ανοικοδόμηση καθώς και ανάπτυξη του τομέα η οποία θα στηριχθεί σε μία ουσιαστική στρατηγική αναζητώντας αυτό που πραγματικά επιθυμεί ο επισκέπτης–ταξιδιώτης.

Επίσης οι προορισμοί αναζητούν επενδυτικές προτάσεις, με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού να αναδεικνύει την εξέχουσα σημασία της συγκεκριμένης πρότασης ως δρόμου ανάπτυξης, εξέλιξης και εξωστρέφειας.

Αναπόσπαστο κομμάτι της αλλαγής που έπεται στους προορισμούς είναι και η σύμπραξη και συνεργασία του δημόσιου, ιδιωτικού και κοινοτικού τομέα, συνθήκη η οποία θα αποφέρει πραγματικά σπουδαία οφέλη στο τουριστικό γίγνεσθαι γενικότερα.

Ποια είναι τα κίνητρα για επενδύσεις

Αυτό φυσικά αφορά και τα κράτη παγκοσμίως που επενδύουν στον τουρισμό, έναν από τους πιο δυνατούς και σημαντικούς οικονομικούς πυλώνες, όσο και τους προορισμούς…

Για να προσελκύσει λοιπόν επενδύσεις μέσω ενός αποτελεσματικού δυναμικού περιβάλλοντος θα πρέπει να υπολογίζει κάποια κίνητρα όπως:

  • Έξυπνη φορολογία

  • Πολιτικές διευκόλυνσης ταξιδιού

  • Διαφοροποίηση

  • Ενσωμάτωση της υγείας και της υγιεινής

  • Αποτελεσματική επικοινωνία

  • Εξειδικευμένο και εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό

  • Τα τμήματα της τουριστικής βιομηχανίας που πρέπει να επενδύσουν οι προορισμοί μετά την πανδημία

Ποια είναι τα τμήματα της τουριστικής βιομηχανίας στα οποία πρέπει να επενδύσουν οι προορισμοί μετά την πανδημία

Τα ταξίδια θα πρέπει να δημιουργήσουν έναν πραγματικό ελκυστικό παράγοντα για να υπάρξουν αποτελεσματικές επενδύσεις, με τη φυσική και ψηφιακή υποδομή να εντάσσονται στα πρώτα στοιχεία που είναι απαραίτητο να δοθεί έμβαση.

Τα ταξιδιωτικά τμήματα  που βγαίνουν μπροστά μετά την πανδημία είναι:

  • Ευεξίας

  • Ιατρικό

  • MICE

  • Βιωσιμότητα

  • Περιπέτειας

  • Πολιτιστικό

  • Στοχευμένα συμπεριλαμβανομένων των γυναικών, LGBTQI.

  • Προσβάσιμος τουρισμός

 H  Julia Simpson, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος του WTTC, τονίζει ότι “Καθώς ο τομέας οδεύει προς την ανάκαμψη, είναι απαραίτητο να κατανοήσουμε τις προτεραιότητες για την προώθηση των δημόσιων και ιδιωτικών επενδύσεων προκειμένου να ανοικοδομήσουμε την οικονομία και να ξεκλειδώσουμε το πλήρες δυναμικό του τομέα Ταξιδιών και Τουρισμού”.